Úřední deska

Obecní úřad se od 20.4.2020 vrací k běžnému režimu úředních hodin.
I nadále prosíme o upřednostnění telefonické či elektronické komunikace.

Informace o aktivitách Moravskoslezského kraje v oblasti podnikání

Vzhledem k probíhajícím opatřením v souvislosti s COVID-19 spustil Moravskoslezský kraj projekt „Rychlá rada“. Jedná se o webové stránky https://rychla-rada.cz/, kde najdou podnikatelé přehledně a na jednom místě dostupné programy a podpory. Uvedené webové stránky jsou určené především pro podnikatele z Moravskoslezského kraje, kteří museli omezit své ekonomické aktivity v důsledku koronavirové pandemie. Rychle, jednoduše a zdarma se díky těmto stránkám mohou zorientovat v aktuálně nabízené podpoře z regionálních, státních i evropských programů.

 

 

Bez názvu

Hasičský záchranný sbor ČR na svých webových stránkách https://www.hzscr.cz/ zřídil speciální rubriku „Koronavirus COVID 19 – videoinformace, rady a doporučení“. Obyvatelé vaší obce zde mohou nalézt relevantní informace, které jsou rozděleny do následujících kapitol:

  • Všeobecné informace
  • Psychosociální pomoc
  • Mimořádná a krizová opatření
  • Hygienická opatření
  • Hasiči a koronavirus
  • Jak na to? 

Aktuální přehled informací souvisejících s onemocněním COVID-19 najdete na oficiálních stránkách Ministerstva zdravotnictví https://koronavirus.mzcr.cz.

 

Obecní úřad Hrčava na základě výzvy Krizového štábu Moravskoslezského kraje zřizuje službu občanům spočívající v zajištění nákupu a dovozu základních potravin do domácnosti.

Služba pomoci se zajištěním nákupu základních potravin se týká osob starších žijících samostatně, zdravotně ohrožených osob a osob, které budou umístěny do karantény a nemají současně příbuzné v místě bydliště, kteří by potraviny mohli zajišťovat. Nákup bude prováděn max. 2 x týdně, a pouze u základních potravin a základních hygienických potřeb. Služba bude zajišťována od středy 18.3.2020 v pracovních dnech do doby trvání nouzového stavu z důvodu šíření nemoci COVID-19. Oprávněné osoby se mohou ve věci zajištění služby kontaktovat telefonicky na starostu obce Hrčava, tel.:  607 043 288 nebo na obecní úřad, tel.: 724 055 077

16. března 2020, 12:15
Vážení občané, na základě usnesení vlády ČR se mění činnost Obecního úřadu. Chceme Vás požádat, abyste pro vyřizování svých záležitostí požadavků využívali především telefonický kontakt, email nebo písemná podání.

Obecní úřad (úřední hodiny pro veřejnost): 

Pondělí:   13:00-16:00

Středa:     9:00-11:00

v ostatní dny bude úřad pro veřejnost uzavřen, prosíme spoluobčany, aby pečlivě zvážili, zda je skutečně nutné úřad navštívit.

Tel. kontakt:  724 055 077

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Podkategorie